Kommentarfunktionen återvänder till de levandes krets

Nu fungerar tydligen kommentarfunktionen igen utan att jag på något sätt kan ta åt mig äran för det … Men det är ändå rätt skönt. Det finns ett sorts särskild obehagskänsla som jag bara känner vid datorer när de inte beter sig som jag har tänkt sig. Av någon anledning känner jag mig som om jag försöker desarmera den där bomben som hotar att spränga rymdskeppet om ”T minus thirty seconds … twenty seconds … ten seconds” — en smärre klump formas i magen och allt känns som en ojämn kamp mot klockan.

4 svar to “Kommentarfunktionen återvänder till de levandes krets”

  1. P Says:

    Jag påminner mig de baseball-trän av skumgummi som såldes i datorbutiker i hemdatorns barndom, för skadeslös frustrationsutlevelse.

  2. davidnessle Says:

    Jag får skaffa ett sånt, helt klart …

  3. Malte Says:

    Jag känner plötsligt att jag inte har något att säga.

  4. davidnessle Says:

    Jag vet inte — men det finns möjligen ett samband mellan kommentarernas mängd och tyngd och hur substansmättat själva ursprungsinlägget är … Och isåfall tycker jag att jag har fått en häpnadsväckande bra payoff på min första dag i bloggosfärens tunna men berusande luft …

Kommentera

