Out to lunch

Några dagar framöver kommer jag att vara …

out-to-lunch.jpg

9 svar to “Out to lunch”

  1. wintermute Says:

    Det är ändå ingen som har tid att läsa bloggar nu när det nya tjocka numret av Kapten Stofil har kommit.

  2. Robert K Huselius Says:

    Utmärkt val av skiva att vara, den är riktigt bra.

  3. Martin R Says:

    KULL!

  4. J-h:n Says:

    Några dagar framöver kommer du att vara Eric Dolphy?

    Akta dig då för insulinsprutor.

  5. Isabelle Ståhl Says:

    man kan sammanfatta så mycket med skivtitlar. man skulle rent av kunna börja tala i låttextcitat.

  6. Robert K Huselius Says:

    Isabelle – she’s got great ideas. Bor du hemma hos din mamma, eller vill du följa mig till Provence? Nä, nu ska vi vara snälla.

  7. Jacob Says:

    Jag ska promenera på den vilda sidan. Den soliga sidan av gatan.

  8. David Says:

    ”I’m back! I’m the man behind the mask!” — Vänta lite. Det är ju inte titeln. Det är ju refrängen. Det blev fel direkt. Jag försöker igen.

    ”Knäpp i skallen” — Thore Skogman

    ”Börja om från början” — Sven Ingvars

    ”Hem, hem till lilla Järvsö!” — Lill-Babs

    Okej. Jag kan bara formulera mig i sextiotalsschlagers, verkar det som … och knappt ens det.

  9. schibbye Says:

    ”… but words escape me, as I try to speak!” – Iron Maiden (Steve Harris)

Kommentera

