Kæmpeudsalg! Skamfynda David Nessle-serier till katastrofala bottenpriser!

2966-26897

Se hit alla snåljåpar! Jag håller föredrag på Serieteket i Stockholm i morgon! Det är FRITT INTRÄDE!

Men inte nog med det! Till råga på allt så stannar jag efter föredraget och signerar mina album! KOSTNADSFRITT! Ibland rentav med TECKNINGAR! Utan ERLÄGGANDE AV PENGAR FÖR DERAS UTFÖRANDE!!!!

udsalg_0

MEN INTE NOG MED DET! Jag kommer dessutom självsvåldigt att rabattera priserna på ALLA BÖCKER SOM SÄLJS I SAMBAND MED EVENEMANGET! Det kommer att röra sig om SKANDALÖST KATASTROFLÅGA SKAMRABATTER FÖR FANTASTISKT FRÄCKA FÖRE DETTA FULLPRISALBUM!!!!!

MEN HUR ÄR DETTA MÖJLIGT!!!!? Hör jag er hojta för full hals åt er själva.

Jo — Galagos representanter är inte där utan låter mig sköta försäljningen PRECIS SOM JAG  VILL!

Och som både ni och jag inser är detta ett RECEPT FÖR KATASTROF!

Det finns faktiskt inte TYPOGRAFISKA MEDEL FÖR ATT HOJTA HÖGT NOG OM HUR FÖRDELAKTIGA PRISERNA KOMMER ATT VARA I MORGON PÅ SERIETEKET!!!!

Men jag kommer att ta femtio kronor styck för Den maskerade proggarens stora röda och fyrtio kronor för Gasen i botten Hieronymus Bosch — samt trettio kronor för min deckare Döda Fallet. Priserna sjunker tillochmed allteftersom den här uppräkningen FORTSKRIDER!

Och vem vet — kanske kommer jag att införa andra TOTALT SLUMPMÄSSIGA rabatter allteftersom eftermiddagen löper mot sitt slut… Det HAR HÄNT FÖRR!!!!!

Fråga efter vår KOMPLETT KAPRICIÖSA SMICKERRABATT!!!!

udsalg-oestergaard-foraar

Ett svar to “Kæmpeudsalg! Skamfynda David Nessle-serier till katastrofala bottenpriser!”

  1. Ahrvid Engholm Says:

    Jag brukar se sådant här försäljningsprat någon gång jag råkar vara uppe sent/tidigt, på TV4. Typ: Har Gross Terminator varit förbi din bil och gjort grova repor med grävskopearmen, använd SUPER EXTREME. Ett litet penslande och den decimeterdjupa karrossförändringen är ett minne blott. Och INTE NOG MED DET, du får EXTREME SUPER helt gratis PÅ KÖPET, som får dig att GÅ PÅ VATTEN…
    Jag tror Davids grejs möjligen kunde klara sig utan SUPEREXTREM-säljsnack. Men det är bara en långsökt teori.

    –Ahrvid

Kommentera

