Precis vad världen behöver just nu! Ännu en podcast!

huvudnyheternahuvud

Massornas jubel vill aldrig upphöra. Äntligen, äntligen säger jag, har jag och min vän Jacob Stålhammar tagit vårt oavvisliga samhällsansvar och gjort våra långa osammanhängande köksbordstirader tillgängliga för en bredare allmänhet.

Ett tomrum i den offentliga diskursen får anses vara fyllt, och jag och Jacob kan vila lugnare nattetid.

Tanken är att vi ska välsigna mänskligheten med ett nytt avsnitt varje vecka — de tre första episoderna av Högljudda Nördar, jag menar Huvudnyheterna, är redan inspelade och två av dem väntar på att vidarebefordras till en bildningstörstande menighet.

Men det första avsnittet finns faktiskt redan att ladda ner — ni kan höra det här nedan.

Eller så kan ni ladda ner det genom att HÖGERKLICKA HÄR och spara.

För ytterligare information om vad vi yrar om hänvisar jag till Huvudnyheternas egen, nystartade blogg, som ni återfinner genom att klicka HÄR.

Stålhammar och Nessle

Sömniga sextiotalister i superhjälte-T-shirts

3 svar to “Precis vad världen behöver just nu! Ännu en podcast!”

  1. Urban Says:

    Äntligen!

  2. Arrug Slahmag Says:

    Jättekul att du är med och drar igång en podsänding!

    Skulle bli ännu bättre om det gick att prenumerera via iTunes. Be någon it-kunnig tonåring om hjälp.

    http://www.apple.com/itunes/podcasts/specs.html

    • David Says:

      Jag lovar att försöka styra upp det här med Itunes — och även att lägga upp en ny podcast nu under eftermiddagen — vi får se om teknikens gudinna är gunstig …

Kommentera

