Hasselhoff åter i hetluften

För någon vecka sedan kunde man läsa i Aftonbladet om Baywatchstjärnan David Hasselhoffs säregna rakningsolycka. Frågetecknen är många — hade han en kristallkrona i badrummet? Studsar han upp och ner medan han rakar sig så till den grad att han kan slå huvudet i den?

Efter att i natt ha sett hans hans synnerligen spralliga rockvideo till nyinspelningen av den gamla Skifsschlagern Hooked on a Feeling så skulle det iochförsig inte förvåna mig om svaret på den senare frågan är ja. (Håll utkik efter sekvensen där ”The Hoff” är utklädd till eskimå och biter i en stor rå fisk … eller för all del när vår hjälte gör tricks på sin motorcykel, tills han tappar greppet och svävar iväg över trädtopparna som Harry Potter. Ett varningens ord bara: för att slippa reklamen innan videon börjar måste man klicka på videolänken till Hooked on a Feeling nere till höger på sidan.)

Jo jag vet — det här är rätt substanslöst som blogginlägg betraktat, men jag försöker ge sidan lite konstgjord andning i sommarhettan. Dessutom har jag en gnagande misstanke om att alla utom jag sett videon redan — om den inte har gått i evighetsslinga i alla ironiska generation xbox-program de senaste åren så är det ju snudd på tjänstefel.

2 svar to “Hasselhoff åter i hetluften”

  1. A.R.Yngve Says:

    David Hasselhoff sjunger Björn Skifs’ klassiker??
    Kulturmarodör! Helgerån! Nu har dom skitit i det blå skåpet!
    Jag uppmanar till Baywatch-bojkott!

  2. jacobsteel Says:

    substanslöst? så pytt heller. rock on, daddy-o e vad jag säger.

    bio nån dag, din gamle drufs? :D

Kommentera

